Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact .

vineri, 17 august 2007

Ce vindem

Intotdeauna asta este marea problema. Chiar daca intrebarea se refera la cei care au un magazin real sau unul virtual acest punct este mereu de actualitate in marketing. Dar sa privim sistematic si in special sa ne referim la munca online.

In primul rand, fiecare persoana trebuie sa caute sa aleaga o nisa de piata. Un domeniu la care se pricepe, s-ar putea pricepe, ceva care ar putea aduce mai multe foloase pentru faptul ca ofera posibilitati mai mari, ceva mai putin utilizat in special.

Dupa ce s-a ales nisa, fiecare pune problema ce vinde. Si aici apare o mare greseala. Multi vand ceea ce vor ei. Dar ideal este sa cercetezi piata si sa vinzi ceea ce doresc oamenii. Este drept ca in munca online, gusturile sunt diferite intre diferite civilizatii.

Si atunci te intrebi ce e mai bine sa faci. Intotdeauna trebuie sa oferi o gama variata de produse, in marketing online pot fi carti in format pdf, software, video, tot ce tine de informatie, invelita intr-un ambalaj cat mai ingenios si atragator.

Unii ar spune ca e bine sa sti sa spui povesti. Intr-o oarecare masura chiar e adevarat. Daca sti sa folosesti puterea cuvantului, atunci in mod sigur ai succes online, vanzarile vor fi in mod sigur mai mari. Sa nu uitam ca oamenii pot cauta azi si cumpara maine.

Din acest motiv, intotdeauna e bine sa revii cu un mesaj prin care sa-i reamintesti vizitatorului despre produsele tale. Asta ajuta in mod sigur la cresterea vanzarilor. Dar azi as vrea sa va expun un produs care se vinde tot mai bine.

Si am ales un website mai putin cunoscut. Este vorba despre Truveo despre care am scris si pe celalalt blog. Aici insa puteti vedea ce anume se vinde bine ca video. In plus, sa nu uitam ca oricine poate realiza personal un video.

In el se pot expune informatii din marketing, cum sa folosesti un program, poate fi un interviu cu un marketer care raspunde la diferite intrebari din domeniu, posibilitatile sunt foarte multe. Si ce este mai important, poate fi usor realizat de oricine.

Niciun comentariu: