Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact .

duminică, 14 octombrie 2007

Nu sti cum sa faci bani?

Azi a fost o zi in care nu prea am avut chef de munca. Si as puta spune ca nici nu am vrut sa postez. Dar intr-un final, dupa ce mi-am pierdut timpul deschizand diferite pagini, am gasit ceva interesant care cred ca se merita spus.

Intamplator am deschis un e-mail care nu prevestea nimic interesant. Am dat click pe linkul indicat si mi-am aruncat privirea in josul paginii. Undeva sus, se deschidea un scurt video caruia nu i-am dat nici o importanta.

Dar vorbele m-au facut sa revin si sa vad despre ce e vorba. Atunci am descoperit un individ cu adevarat destept. Ar trebui sa vedeti filmul pentru a intelege ideea. Filmezi niste vaci pe un camp care nici macar nu e mai curat decat cele de la noi si faci bani.

Americanii astia au idei traznite dar stiu sa faca bani. Ai sa te intrebi cum e posibil. Pe langa ceea ce a scris pe acel website, din start ruleaza un film fara nici o importanta. Poate cel mai prost si neinteresant film ce l-am vazut pe un website.

Dar daca ai inregistrat acele imagini in Google Adsense, deja faci bani doar cand gasesti un individ sa deschida acea pagina. Si trebuie sa recunoastem ca si un scurt mesaj de nimic tot poate pacali omul sa dea click.

Oare e asa greu sa faci bani online? Eu sunt convins ca oricine poate realiza si mai mult de atat, poate face o pagina acum cand sunt programe cu ajutorul carora nu trebuie sa ai cunostinte de html, php, flash, etc. Iar in ceea ce priveste motivul unui filmulet, se gasesc idei mai bune.

Niciun comentariu: