Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact .

miercuri, 5 septembrie 2007

Free image editors

Zilele trecute am fost intrebat despre un editor de imagine. Azi mi-am amintit si am hotarat sa ofer cateva informatii. Primul si cel mai bun editor e considerat Adobe Photoshop dar acesta poate fi folosit ca trial 30 de zile. Iar pretul lui e maricel.

Dar sunt in schimb altele free si bune chiar, cum ar fi Gimp. Totusi pentru incepatori recomand o forma modificata a programului care foloseste o interfata a lui Adobe Photoshop. O alta solutie buna ar fi Paint.Net.

Alte programe in domeniu am sa enumar IrfanView, FastStone Image Viewer, Photofiltre, Photo Editor, XnView, PhotoScape, WebSkape Photoeditor si Picasa. Nu va ramane decat sa le incercati personal.

Niciun comentariu: