Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact .

vineri, 8 februarie 2008

Imi cer scuze

Imi cer scuze pentru problemele aparute cu autoresponderul utilizat. Sper ca totul s-a rezolvat si de acum puteti primi informatiile solicitate.

Cu aceasta ocazie vreau sa va invit sa treceti in revista cateva din cele mai importante programe necesare unei persoane care doreste sa lucreze online.

-notepad sau word
-website creator
-instant squeeze - page maker
-sistem de plata
-blog
-autoresponder
-adobe reader
-unzip file
-audio
-video
-photoshop
-ebook cover
-RSS feed sumitter
-article sumitter
-link cloaker
-affiliate software
-popup
-script protect
-article writer
-pdf creator
-ftp
-seo tools
-google webmaster tools
-si altele despre care vom mai discuta.

Aici am facut doar o trecere in revista, in mare, a ceea ce veti avea nevoie pe parcurs. Mai sunt si altele pe care nu le-am enumerat. Asta nu inseamna ca va trebui sa le cumparati. Va trebui sa invatati sa le obtineti gratuit, inlocuiti cu altele daca nu se pot obtine gratuit si mai ales sa le folositi. Timp veti avea, mai ramane sa aveti si ambitie sa reusiti. Nu va fi greu dar nici usor insa fiecare realizare va fi o bucurie si o incurajare de a merge mai departe.

Niciun comentariu: