Interactiv

Am decis ca pe o scurta perioada de timp sa raspund intrebarilor cititorilor care nu au gasit raspunsul in aceste pagini sau inca au nelamuriri in domeniu. Pentru aceasta va invit sa folositi forma de Contact .

marți, 5 februarie 2008

Hai sa lamurim lucrurile

In mod sigur unii dintre voi nu au stiut sa confirme inscrierea pentru a primi informatii. Asta nu trebuie sa fie o rusine pentru ca nimeni nu s-a nascut invatat. Tot ce trebuie sa faceti in cazul in care mai aveti mesajul primit in momentul in care ati introdus adresa de e-amil, este sa dati clik pe linkul albastru din partea de jos a paginii. Acela este pentru confirmarea acceptului de a primi informatii. Eu am verificat autoresponderul si se pare ca functioneaza. De altfel o parte din cei inscrisi isi primesc mesajele. Este drept ca pentru a va trimite mesaje am ales un autoresponder gratuit care se poate sa mai faca si probleme dar eu nu am sezizat inca astfel de lucruri.

In cazul in care ati sters acel mesaj folositi linkul "comentarii" de la sfarsitul acestei postari si scrieti ce problema aveti, adresa de e-mail pentru a va putea sterge din autoresponder si a va inscrie din nou si o vom rezolva impreuna.

Niciun comentariu: